Contact en openingstijden

Vanwege corona maatregelen handelen wij zoveel mogelijk vragen digitaal en telefonisch af. Als gemeente werken we mee om het virus gezamenlijk onder controle te houden. Wij vragen u bij verkoudheid, hoest of koorts pas een afspraak te maken als u weer beter bent. Binnen ons gemeentehuis hanteren wij de 1,5 meter maatregel. 

Afspraak

Voor producten van burgerzaken (zoals rijbewijs, ID-kaart op paspoort) werken wij op afspraak. U kunt hiervoor zelf online een afspraak maken of telefonisch contact met ons opnemen via 140228 of 0228-510111

Direct online regelen

De onderstaande producten kunt u snel zelf online regelen:

Vraag stellen

Heeft u een vraag of suggestie? Laat het ons weten via het online formulier.

Online vraag stellen

Bel ons

Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur op ‎(0228) 51 01 11 of 140228

Telefonische acquisitie stellen wij niet op prijs. Stuur ons in plaats daarvan een e-mail.

Openingstijden gemeentehuis

Ons gemeentehuis is geopend op:

  • maandag, dinsdag, woensdag, donderdag 08:30 tot 17:00
  • vrijdag van 08:30 tot 13:00

U kunt hier terecht voor het ophalen van uw documenten of voor al uw algemene vragen.

Voor onze burgerzaken producten werken wij op afspraak. U kunt hiervoor zelf online een afspraak maken of telefonisch contact met ons opnemen via 140228 of 0228-510111. Ook als u tijdens de avondopenstelling langs wilt komen, vragen wij u een afspraak te maken.

Bezoekadres: De Middend 2, 1611 KW Bovenkarspel

Postadres: Postbus 20, 1610 AA Bovenkarspel

Onze ontvangen post wordt gesorteerd en ingescand door WerkSaam (werk- en leerbedrijf voor regio Westfriesland). De gemeente ontvangt de post digitaal retour en stuurt het door naar de juiste afdeling/vakambtenaar. De fysieke poststukken worden door WerkSaam teruggebracht naar de gemeente voor opslag in het archief.