Afspraak maken

Wilt u het gemeentehuis bezoeken? Maak dan vooraf een afspraak.

Waarom werken wij op afspraak?

De gemiddelde wachttijd voor het aanvragen en ophalen van documenten is op dit moment vier weken. Dat is langer dan u van ons gewend bent. Dit komt door de paspoortpiek.

Zit uw product er niet bij, neem dan telefonisch contact op via 140228 of (0228) 510 111 voor het maken van een afspraak.

Waarom werken op afspraak?

Als gemeente willen wij u graag snel en goed helpen. Als wij weten wanneer u binnenkomt en welk product u wilt aanvragen, zorgen wij ervoor dat de juiste medewerker voor u klaarstaat. Ook bent u dan gelijk aan de beurt. U kunt hierboven zelf een afspraak maken voor het aanvragen en afhalen van bijvoorbeeld een paspoort of rijbewijs. Wilt u liever telefonisch een afspraak maken? Dat kan via 140228 of (0228) 510111.

Wanneer afspraak maken?

Het werken op afspraak geldt voor bijna alles wat u op het gemeentehuis wil regelen. Natuurlijk kunt u heel veel zaken wel eenvoudig online afhandelen. Daarvoor hoeft u de deur niet uit.

Afspraak wijzigen of afzeggen

Het kan natuurlijk zijn dat u een afspraak heeft gemaakt, maar dat er iets tussenkomt. Als u een afspraak gemaakt heeft, krijgt u van ons een e-mail ter bevestiging met informatie wat u moet meenemen naar de afspraak. Ook ontvangt u een afspraaknummer. Dit nummer heeft u nodig voor het afzeggen of wijzigen van uw afspraak. Neem dan telefonisch contact op via 140228 of (0228) 510 111 voor het afzeggen of wijzigen van een afspraak.

Zie ook