Afspraak maken

Wilt u het gemeentehuis bezoeken? Maak dan vooraf een afspraak. Wij vragen u bij verkoudheid, hoesten of koorts pas een afspraak te maken als u weer beter bent.

Waarom werken wij op afspraak?

Zit uw product er niet bij, neem dan telefonisch contact op via 140228 of (0228) 510 111 voor het maken van een afspraak.

Waarom werken op afspraak?

Als gemeente willen wij u graag snel en goed helpen. Als wij weten wanneer u binnenkomt en welk product u wilt aanvragen, zorgen wij ervoor dat de juiste medewerker voor u klaarstaat. Ook bent u dan gelijk aan de beurt bent. U kunt hierboven zelf een afspraak maken voor het aanvragen en afhalen van bijvoorbeeld een paspoort of rijbewijs. Wilt u liever telefonisch een afspraak maken? Dat kan via 14 0228 of 0228-510111.

Wanneer afspraak maken?

Het werken op afspraak geldt alleen voor bepaalde producten, zoals het aanvragen en afhalen van een paspoort, rijbewijs of VOG-verklaring. Daarnaast blijft het mogelijk veel van uw vragen, zoals het doorgeven van uw verhuizing of het aanvragen van een uittreksel, eenvoudig online af te handelen.

Afspraak wijzigen of afzeggen

Het kan natuurlijk zijn dat u een afspraak heeft gemaakt, maar dat er iets tussenkomt. Ook vragen wij u bij verkoudheid, hoesten of koorts niet te komen. Als u een afspraak gemaakt heeft, krijgt u van ons een e-mail ter bevestiging met informatie wat u moet meenemen naar de afspraak. Ook ontvangt u een afspraaknummer. Dit nummer heeft u nodig voor het afzeggen of wijzigen van uw afspraak. Neem dan telefonisch contact op via 140228 of (0228) 510 111 voor het afzeggen of wijzigen van een afspraak.

Zie ook